2015. július 9., csütörtök

Colleen Hoover - Visszavonuló

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 276

Eredeti cím: Point of Retreat

Kiadás éve: 2014

Sorozat: Slammed 2.


Fülszöveg: A sok viszontagság, szívfájdalom és sorscsapás ellenére a Layken és Will szerelme tovább él, és egyre biztosabbnak tűnik, hogy ők ketten összetartoznak. A két fiatal azonban még nem is sejti, hogy mindaz, ami összehozta őket, egy idő után kettejük közé állhat. Kapcsolatuk komoly veszélybe kerül, és elképesztő akaraterőre lesz szükségük ahhoz, hogy megmentsék. Layken nem biztos benne, hogy Willel való viszonya a megfelelő alapokra épült, Will pedig nem tudja, hogyan bizonyíthatná szerelmét egy olyan lánynak, aki továbbra is „töklámpásokat farag”. Miközben válaszokat keresnek a kérdéseikre, egy még nagyobb erőpróba vár rájuk – valami, ami nemcsak az ő életükre, de megmaradt szeretteik életére is végzetes hatással lehet…




Véleményem: Miután az első rész végére értem, egyértelművé vált a számomra, hogy tetszik Colleen Hoover stílusa, és hogy akarok még tőle olvasni. Layken és Will története már az első részben megfogott, így hát nagy elvárásokkal fogok neki a Visszavonuló című könyv olvasásának. Remélem nem kell majd csalódnom! Na, lássuk! ;)

A történet egy évvel később játszódik, mint ahogy az első kötet véget ért. Will és Layken azóta együtt vannak, ám Julia (Lake anyja) néhány követelésének megfelelően szerelmespárunk nem él együtt, és szerelmük beteljesülésén sincsenek még túl, hiszen egyikük mindig visszavonulót fúj. Ám, amikor letelik az egy éves határidő, a fiatalok már készen állnak arra, hogy együtt töltsék az éjszakát. Ám terveik meghiúsulnak, mikor a semmiből betoppan Will előző barátnője, aki mindenképpen rá akarja magát erőszakolni a fiúra. Lake elbizonytalanodik a kettejük kapcsolatán, hiába próbálja Will bebizonyítani számára, hogy az érzései megkérdőjelezhetetlenek. Vajon kettejük szerelme véget ér?

Imádtam az első részt, és ebben a részben sem kellett csalódnom. Imádtam minden egyes pillanatát. Olvasmányos, magával ragadó volt. Érzelmek ezreivel kellett újfent szembekerülnöm. Kifejezetten tetszik, hogy Colleen könyveiben ennyire nagy szerepet kapnak az érzések, a problémák. Ettől valamiképpen sokkal közelibbnek, valóságosabbnak érzem a történeteit. Bevallom őszintén, hogy rengeteget nevettem, hiszen Colleennak nagyon jó humora van, amit megcsillogtatva, sokkal könnyedebbek lesznek, az amúgy is eléggé feszült könyvei. Ám nem csak a nevetés volt a porondon. Sírtam is rengeteget. Amikor már az hittem, hogy nem lehet fokozni az érzelmeket, Colleen tett rá egy lapáttal, fittyet hányva arra, hogy az olvasót ez hogyan is érinti. Ezt pedig nagyra értékelem az íróknál. Így Colleen hivatalosan felkerült a kedvenc íróim listájára! ;)
Az előző részben hiányoltam, hogy Will szemszögéből semmit sem olvashattunk. Míg a Szívcsapás Lake szemszögéből íródott, addig ezt a kötetet Will szemein keresztül követhettük végig. Mondanom sem kell, hogy engem az a változás pozitívan érintett, hiszen kifejezetten szeretem, amikor egy férfi szemszögéből olvashatok. Számomra ez teszi különlegessé ezt a könyvet. Külön örültem annak is, hogy az írónő többször visszautalt az előzőleg történt eseményekre, így egyből meg is tudhattuk, hogy Will azokban a bizonyos helyzetekben, hogy is reagált. Úgyhogy sok puszi az írónőnek! :)
Bár a témája sokkal könnyedebb, mint az előző kötetnek, mégis a feszültség nem szűnt meg. Továbbra is csontig hatoló nyugtalanság lengte körül a történetet. Olyasfajta izgalmak értek, melyek arra ösztönöztek, hogy ne tegyem le a könyvet. Egyfolytában csak olvasni akartam a Visszavonulót, és szabályosan fájt, amikor meg kellett szakítanom az olvasása varázslatos folyamatát. Tehát, aki eseménydús, cselekményben gazdag romantikus történetet szeretne olvasni, annak bátran merem ajánlani Colleen Hoover Slammed sorozatát.
Feltétlen meg kell említenem azt is, hogy Colleen fordulatokban gazdag történet alkotott a Visszavonulóval. Számomra egyáltalán nem volt kiszámítható, hogy mi lesz a karaktereink, illetve az élet következő lépése.
Ha már a karakterekről beszélünk, állítom hogy ebben a részben még jobban megkedveltem őket. Sokkal jobban kinyíltak, más oldalukat láthattuk mint az első részben. Aminek nagyon örülök, hogy van néhány olyan mellékszereplőnk akik szintén nagy szerepet kapnak a történet során. Eddie és Gavin  szintén nagyon a szívemhez nőtt, és amikor kiderült, hogy kettejük élete fordulatot vesz, nagyon boldog voltam. Colleen olyan szereplő gárdát teremtett, akik nem csak hitelesek, de olyan közel éreztem őket magamhoz, mintha én is az ő furcsa csapatukat gazdagítanám. A pillangóba is, tényleg így éreztem!
A szerelmi szálat is megszerettem. Tele van érzésekkel, mégsem a vak vágy vezérli a cselekedeteiket. Jó néhányszor meg kellett lepődnöm a könyv során, ám végül csak egy csintalan mosoly szaladt végig az arcomon. Nyugodtan mondhatom, hogy a könyv "lényege" többek között a szex volt. Pontosabban az, hogy szereplőink mikor jutnak el odáig, hogy szeretkezzenek. Persze ezen sokszor nevethetünk majd kedves kis molyocskák, hiszen mint már említettem, Colleen megfűszerezi a történetet a kellemes humorával, hogy még pikánsabb végeredményt kaphassunk. Ettől függetlenül nincsenek benne erotikus jelenetek, úgyhogy az érettebb felfogású tízen évesek is nyugodtan olvashatják.
Az utolsó 100 oldal rendkívül izgalmas lett. Konkrétan szíven csapásul értek a történések. A könyv végéről csak annyit tudok mondani, hogy bár nagyon várom, hogy esetleg Colleen még egy résszel gazdagítsa a Slammed sorozatot, egy teljesen befejezett, szépen lezárt történettel állunk szemben. Jó érzéssel, mosollyal az arcomon tettem le a könyvet. Megérte elolvasnom, és biztos vagyok benne, hogy az évek során még a kezembe fog kerülni!

Értékelésem: Imádtam! Colleen Hoover abszolút kedvencet alkotott. Tele érzelmekkel, fordulatokkal, problémákkal, méltó folytatása volt a Szívcsapásnak. Ezt a kötetet Will szemein keresztül követhettük végig. A karaktereket (főleg Willt) nagyon megszerettem. Imádtam Colleen humorát is, amit hála Istennek sokszor meg is csillogtatott. A szerelmi szál sokkal nagyobb szerepet kapott, mint az előző részben. Jó volt látni, hogy végre egymásra találtak, és végre együtt is lehetnek szerelmeseink. Nagyon remélem, hogy lesz folytatása a sorozatnak, hiszen nagyon megszerettem a Slammed sorozatot. És persze Colleen Hoover stílusa is felejthetetlen. Most már értem, hogy miért rajong mindenki ennyire az írónőért. Ezek után kötelező olvasmány lesz a számomra a Reménytelen. Mindenkinek csak ajánlani tudom! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.